Bilalah Dapat Email Kad Siswa (KADS1M)

10:41 am Nurulatika Yunus 4 Comments

Assalamualaikum
Bismillah


Google Image

Pertama sekali aku ingin meminta maaf atas entry yang dipost pada April lalu yang boleh dikatakan mendapat perhatian semua orang terutama para pelajar serta mahasiswa/i berkenaan SEMAK STATUS KAD SISWA (KADS1M)

Alhamdulillah, walaupun entry ini telah membantu menaikkan traffik blog ini, tetapi aku tetap berasa kurang senang dengan persoalan dan komen yang ditinggalkan pada entry tersebut. Entry itu ditulis bertujuan untuk menyampaikan dan memaklumkan tentang semakan status dan dokumen yang perlu dibawa sekiranya telah mendapat EMAIL sahaja yang aku peroleh daripada rakan-rakan yang TELAH MENDAPAT KAD TERSEBUT dan MENELEFON PIHAK BANK RAKYAT dan sebagainya.

Berkenaan dengan SEMAKAN STATUS MELALUI ONLINE tue pun aku hanya berkongsi link itu sahaja. Dan aku sendiri telah mencubanya dan MALANG SEKALI TIADA FUNGSI LANGSUNG. Aku beranggapan bahawa link tersebut tidak berfungsi sebab MUNGKIN NAMA AKU BELUM TERDAFTAR, ATAU PERMOHONAN BELUM DILULUSKAN. MUNGKIN SAHAJA~~ Thats why aku share dengan korang, mungkin ada daripada mereka yang telah memperoleh KAD SISWA tersebut boleh menyemak status tersebut. Tetapi nampaknya, link tersebut memang TIADA FUNGSI. 

So, abaikan saja berkenaan SEMAKAN ONLINE tue ya. Nanti aku delete. Supaya tidak timbul persoalan, pemasalahan, dan salah faham pada masa akan datang. So, I'm really sorry for that!

Berkenaan HOTLINE CALL BANK RAKYAT tue, kalau Bank Rakyat tak angkat janganlah marah kat aku pula. Hehe Aku pun tak tahu kenapa dia tak angkat. Aku sendiri pun belum cuba call lagi sebab ramai kawan-kawan aku yang cuba call tetapi tidak dapat, tetapi ada juga yang dapat. 


Semua ini merupakan komen-komen/sharing daripada rakan-rakan kita :) 


Amira H



Anonymous


Hopefully usefull :D
Bilalah Dapat Email Kad Siswa (KADS1M)
Bangas dah menunggu EMAIL tentang ini.


Waiting for email ..Be like..


Arrgghhhh!


RINDUUU DENGAN BAUCHER BUKU! Bole beli buku banyak-banyak.

4 comments:

  1. Sa pon suda penat ba menunggu , nda tau bila bole dapat --'' Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha tue lahr.. dah nak habis sem dah.. masi tak dapat2..

      Delete
  2. Yana pun penat dah menunggu.hahaha rasanya dah takda rezeki huhu bapa kali isi takda juga berita baik huuu dihdup

    ReplyDelete
    Replies
    1. penat sgat2.. tak tahu bila dapat.. agaknya mmg tak dapat sampai habis sem kali.. huhu

      Delete

Type di sini...