Tekanan Dengan Giveaway SGshop

10
Assalamualaikum
Bismillah

Setiap kali blogging ramai yang aku tengok blogger join Giveaway SGshop. Dalam group Whatsapp Sabahan Blogger pun bukan main rancak lagi yang terpilih sebagai pemenang. Dan aku pun semakin tekanan dengan Giveaway SGshop nie sebab aku tak boleh register SGshop. huhu T-T




Aku pun tak tahu apa masalahnya. Siapa juga yang tidak mahu join giveaway tu kan. Manalah tahu ada rezeki aku, mahu juga berbelanja untuk raya. Dahlah tekanan tak dapat balik kampung raya tahun ini. Haha ini mahu melepaskan tension tak dapat balik kampung lahr nie.


Setiap kali aku register SGshop, akan ada masalah bahagian "SEND CODE". Walaupun aku dah tukar nombor phone lain pun, tetap aku tak terima mesej untuk verification code tu. Lepas tu, aku cuba link sign up blogger lain bagi pun tetap sama juga. 

Aku cuba pula register dengan facebook masalah ini masih tidak dapat diselesaikan. Aku cuba guna second email dan ubah username pun, nasib tidak menyebelahi aku. Dan akhirnya aku give up ja dengan semua giveaway ini. huhu~~

Tags

Catat Ulasan

10Ulasan

Terima kasih kerana singgah ke Blog Sii Nurul. Jika ada sebarang pertanyaan, komen, penambahbaikan, cadangan mahupun pandangan. Boleh tinggalkan jejak anda.

  1. Kalau cuba just masukkan email, username dan password. Tak letak handphone number...
    Try tengok dpt ke tak register...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ohh tak yah letakno phone kahr? okay nti sy cuba.. thanks Mrs Pip

      Padam
  2. Alahai.. Siannya nurul..Masalah juga tu..

    BalasPadam
  3. Sabarlah cik nurul. Kinah pun stress tak menang2 pun giveaway ni huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Syukurlah sis Kin dapat join huhu sy nak register pun x dapat haha.. tp x apa sy cuba tips drp Mrs Pip & Aiman dulu.. mana tau dapat :)

      Padam
  4. Sy pun mula2 time mau dftr SGShop, stuck di 'send code' 😂 3-4 kali juga try register, nasib dapat

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhu .. yea.. skrg dah kurg Giveaway SGshop hahaha..

      Padam
Catat Ulasan

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !