3 Pemenang Bertuah Chocolate Fan Giveaways by Sii Nurul

Assalamualaikum
Bismillah

Pertama sekali aku ingin memohon maaf sangat-sangat atas kelewatan mengumumkan pemenang giveaway pada bulan lalu. Sebelum itu aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Blogger Kak Ninie selaku sponsor giveaway ini. 

Aku sangat bersyukur dapat bekerjasama dengan kak ninie kerana dia sangatlah baik hati dan peramah. Banner, hadiah giveaway serta gambar kat atas tue sepenuhnya daripada Kak Ninie. Aku selaku penganjur pun sangatlah berbesar hati dan gembira kerana dapat menganjurkan giveway ini. Tidak lupa juga kepada rakan-rakan blogger yang sudi join giveaway aku serta Kak Ninie ini. Terima kasih sangat. Aku sangat terharu huhu T-T

Baiklah, tanpa berlengah masa, aku telah memilih 3 Pemenang Bertuah Chocolate Fan Giveaways by Sii Nurul. Berita gembiranya Kak Ninie dengan murah hati menghadiahkan Coklat Ferrero rocher, Cadbury & Hersheys kepada setiap pemenang huhu best kan!!

Tahniah diucapkan kepada pemenang bertuah kita ~ 








Pemenang bertuah sila berikan nama penuh, alamat, serta no telefon ke email nurulatikayunus23@gmail.com atau whatsapp ke no 01133246140 untuk tuntut hadiah anda~ Pengeposan hadiah akan bermula pada 25hb Ogos 2017 jika kesemua pemenang telah memberikan maklumat tersebut ya~

Selain itu juga, aku ingin membuat sedikit penambahan kepada 4 orang pemenang yang terpilih akan disenaraikan dalam bloglist aku ~











Maaflah ini saja yang aku mampu berikan. Insya'Allah doakanlah semoga dimurahkan rezeki pada masa akan datang supaya dapat bagi coklat lebih hehe. Yang tak menang jangan berkecil hati. Insya'Allah aku doakan semoga korang dimurahkan rezeki.

Terima kasih sekali lagi. I love you all. Keep on blogging! 

28 comments:

  1. Tahniah kepada semua pemenang....

    ReplyDelete
  2. tahniah kpd semua pemenang..

    ReplyDelete
  3. Tahniah untuk semua pemenang 😍

    ReplyDelete
  4. Tahniah semua pemenang ...

    ReplyDelete
  5. Wahhh...Bestnya dapat coklat..huhu

    ReplyDelete
  6. Tahniah diucapkan kepada semua pemenang... Tahniah jugak diucapkan kepada penganjur dan penaja... Semoga sentiasa dimurahkan rezeki...

    ReplyDelete
  7. Tahniah kepada semua pemenang... =)

    ReplyDelete
  8. Tahniah kpda smua pemenang..

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah :) yeay menang jugak! Terima kasih.

    ReplyDelete
  10. Tahniah kepada semua yang terpilih...

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah...tahniah kepada semua pemenang dan sy jugak..#senyumlebar

    ReplyDelete
  12. Wah bestnya dpt cokelat. Tahniah kepada pemenang

    ReplyDelete

Terima kasih kerana singgah ke Blog Sii Nurul. Jika ada sebarang pertanyaan, komen, penambahbaikan, cadangan mahupun pandangan. Boleh tinggalkan jejak anda.